Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paweu | użytkownik

imię i nazwiskoP.S. adresSzczecin zarejestrowany19.01.2006 @15:57:26 ostatnio na stronie12.06.2015 @21:01:00

.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwpaweu-sieradzki.blogspot.com/ Gadu-Gadu1893923
digarty166 komentarze898 posty na forum4

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Candystudio    29.12.2009 @19:03:42
obczaj to jest ojciec Aliena

http://www.deutschesfilmmuseum.de/giger/biografie.html

a to sa detale o ktorych mowie

http://www.biwook.net/gallery/giger/

chodzi mi o taka tarke jak widzisz na miesniach itd. To na maxa gigerowskie.

Ale przyznam ze sieradzki tez robi swoje :0
~PanCma    26.12.2009 @12:39:05
aa dzięki!
_______
Why so serious?
+Tofiq    24.12.2009 @13:57:22
Wesołych !

ostatnio edytowane: 2009-12-24 13:57:31
~kami22    02.12.2009 @01:26:01
Widze ze calkiem niezle sie rozwijasz..
Moj ulubiony to kobieta pod prysznicem. x
~demen    06.11.2009 @16:09:13
Niezla galeria. Pozdrawiam
~mcklocek    31.10.2009 @00:16:56
Ja robilem komiks u Żebra.Tak naprawde to byla wielka sciema i wszyscy dostali celujacy. W komisji bylo 7 osob.Najpierw trzeba bylo powiedziec pare slow o swojej pracy praktycznej i teoretycznej, inspiracje, czemu akurat taki temat, troche o formie itd. Pozniej recenzent wrzuca co nieco od siebie, a na koniec zadaja Ci pare pytan, malo okolo 3,4 pytania i w dodatku w bardzo wygodne.Z tworczoscia jaka reprezentujesz pojdzie Ci gladko.Niestety oceny nie sa miarodajne, zapewne dostaniesz celujacy i osoby ktore tak naprawde niewiele sa w stanie zaprezentowac tez dostana celujace.
~Araiel    18.10.2009 @17:43:48
No taki już jest ten pokój, hehe. Dzięki za komentarz

Ps. Świetne pracki z Zbrusha masz Nie udzielasz się przypadkiem na forum max3d.pl?
_______
http://www.lukaszliszko.com - moje portfolio
~mcklocek    16.10.2009 @18:18:06
szczesliwie sie sklada ze juz magistra.Pozwole sobie poobserwowac
~ScaryBee    30.09.2009 @22:10:44
więcej alienów!
_______
still learning
~Poniu    19.09.2009 @15:05:37
No proszę ktoś w klimacie mi dał komentarz. To miłe.

Zetka 3.5 ma z tego co widzę bardzo dużo plusów i poprawek, trochę przereklamowania i jeden bardzo duży dla mnie minus.
Na plus są na pewno zspheres2, zabawa świetna, trzeba spróbować. Planar brushes fajne ale na razie nie widziałem żeby ktoś tego sensownie używał. Jak to na max3d powiedzieli, parafrazując "czekamy na mistrza który pokaże jak z tego dobrze korzystać bo na razie to się nie da". Za to noise jest fajną opcją, nigdy więcej monotonnego machania po modelu żeby zrobić delikatną fakturkę.
Stabilność i szybkość poprawili bardzo dobrze.
Co do minusa o którym wspomniałem. Dla mnie największym złem jest obracanie modelu, coś zmienili i robi się to trudniej i mniej intuicyjne. Najgorsze że jak wcześniej ustawiałem sobie na całym dokumencie referencje to model mogłem sobie wysunąć funkcją Local żeby się nie wtapiał w ich płaszczyznę, teraz ten patent nie działa i nie wiem jak mam ćwiczyć główki ze zdjęć. Są wtopione do połowy i nie widzę całego owalu głowy. ;(
_______
Nie mogę ci pomóc. Jetem koniem.
~nossnahoj    17.09.2009 @19:28:15
bo jest na pilota ;p hehe pracuje nad kiero
~katpawcio    10.07.2009 @07:13:20
Witam kolege - mam pytanko - jak kolega renderuje w zbrushu?
~barnik    18.06.2009 @20:06:31
ano zapomina to co chwile. wrzuciłem alfy do wskazanego folderu i 4 z nowych sie pojawiły na liście w programie. reszty nie ma nadal i wciąż po załadowaniu zapomina ;/
~barnik    17.06.2009 @23:20:12
siema, znasz sie na zB? mam taki maly problem: mam kilka nowych alf. ładuje sobie je (mam zb 3.0), mam je na oddzielnej liście oddzielonej takim ciemniejszym pasem od tych standardowych.
wyłączam program i włączam znowu - alf załadowanych nie ma i trzeba to robić wciąż od nowa. "Store config" nie skutkuje na to ani "save UI".
wiesz jak je zapisać na dobre ?
~kash    17.06.2009 @01:35:19
3ds max8 i rhino. Dzięki za odwiedziny^^
~barnik    15.06.2009 @19:41:46
a no niestety, nie mam doświadczenia w 3d jak mówiłem.
~marso    04.06.2009 @23:01:40
pozdrawiam
_______
oceniaj&komentuj
~elimo    27.05.2009 @21:26:01
dzieki dzięki, ale to dopiero początki
Zabieram się za oglądanie Twoich prac
~MatDaFix    24.05.2009 @11:29:12
yoyo dzieki wielkie za komentsy
co do podziwu to ja wlasnie szczene zbieram po twojej 3d robocie!!
~ikkiz    22.05.2009 @09:38:31
dzięks ju tu
_______
Jeśli możesz to przeczytać, to jedziesz za blisko.
~barnik    19.05.2009 @21:45:55
kurde szkoda że maxa nie używasz, mam nie małe problemy z tym xD
I dzięki za komenty ^^
~dariusp    12.05.2009 @21:59:21
Na DD trzeba sobie zasłużyć, a satysfakcje to lipa . Jest tu pare osób co mają w w większości 100% przy przeciętnych fotkach.
_______
Dobre zdjęcie broni się samo ... (ktoś
~mrduck3    05.05.2009 @13:38:50
ciekawa galeria pzdr.
~kyniA    05.05.2009 @01:10:32
udało się w każdym razie zaliczenie z przedmiotu jest!
widzę ciekawą galerie u Ciebie... obejrzę na spokojnie. Tymczasem zbieram się do spania. pozdrawiam serdecznie
_______
a co tu się pisze ??
+Tofiq    27.04.2009 @17:46:20
o to chodziło :D
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt